Warhammer
Witam!
Pogadajmy o tym na jakich trasach kazdy z nas jezdzi. Opiszcie teren, hopy itp. Ja jezdze na trasie w lesie przygotowanej przez starszych kolegow. Na poczatku jest duza ziemna hopka (chociaz wszystkie sa ziemne) o wysokosci kolo 1,5-2m. Potem jest mniejsza na ktorej ja skacze. Na trasie zrobione sa bandy od ktorych mozna sie odbic w razie nie wyrobienia sie na zakrecie:D Nastepne hopy sa tez dosc wysokie na ktorych jeszcze nie probowalam swoich sil. Na koniec jest ostry zakret i stromy zjazd. W ogole cala trasa jest stroma po 3 hopie. Postanowilam ze za niedlugo pojde poszukac w lesie fajnego miejsca na traske w sam raz dla mnie i porobic hopki niezbyt wysokie (ktore w miare czasu bede zwiekszac:D)
ja trenuje na górze która jest o d³ugo¶ci 1km i jest strasznie trudna, jest w±ska z du¿a ilo¶ci± rowów i korzeni... potem jest d³ugi odcinek kamieni, droga jest bardzo w±ska i krêta tak ¿e mie¶ci siê tylko jeden rower... pod koniec nabiera siê do¶æ du¿ej prêdko¶ci... zaraz za szerokim zakrêtem jest du¿a hopa na któr± wlatujesz i przeskakujesz krzaki tylko trzeba siê mocno wybiæ :D wra¿enia s± nie zapomniane :D
Ja trenuje(
b.¿adko) na zakazanym terenie-nie wolno poruszaæ siê rowerem(nikomu nie pisaæ:D) z chojnika ..
jest to do¶æ spory odcinek id±cy slalomem (zmiana kierunku co 200-300m)
Rozpêdziæ siê mo¿na do ok.20km/h .
Od groma kamyków nie nadaj±cych siê na wjechanie,kêtych ska³,pni drzew,blota..w niektórych momentach masz obok siebie pasmo du¿ych kamieni:D
na Koñcu poprzewracane belki (¶rednica dzbanka)
Po za tym mam jeszcze jedn± trasê co 20-30m s± hopy w zale¿no¶ci czy jedzie siê gor± czy do³em na dole spotka siê pe³no wybiæ na górze du¿a ilo¶æ hop:D osi±ga ..oczywi¶cie jest od groma kamyków i li¶ci..rozp. siê mo¿na do 30km/h
Tor numer dwa zaliczam raz dziennie, na chojniku jestem b.¿adko bo niechce mieæ do czynienia z ogranami wladzy:mad::mad:
Ja ostatnio znalaz³em ciekaw± droge w lesie. Ma ona oko³o 1 km, prawie ca³y czas w dó³. Na przemian koleiny od pojazdów, b³oto, wystaj±ce korzenie drzew, li¶cie, po³amane ga³êzie. Co do poziomu trudno¶ci to nie jest za specjalnie trudna. Mo¿na siê na niej do¶æ dobrze rozpêdziæ, z uwagi na brak ochraniaczy i nieznajomo¶æ trasy nie ryzykowa³em du¿ej prêdko¶ci i kontaktu z drzewem. Co prawda trzeba sie na wspinaæ pod ni± ale przyjemno¶æ ze zjazdu jest do¶æ du¿a. Wpad³em te¿ na pomy¶³ z filmowania ca³ego zjazdu. Zobaczymy co wyniknie z mojego pomys³u.
Ja nie trenuje na ¿adnych górach itp.
Ja UDOSKONALAM siê poprosu na drodze szosowej lub betonowej(na betonowej niema du¿ego ruchu).
Wszystko wa³kuje porz±dnie.
Wystraczy ¿e wsi±de i je¿d¿e na kole przednim,tylnim i wszystko przetrenowane.
A je¶li chodzi o porz±dny wycisk to jade do lasu gdzie jest pe³no gór piaszczystych i tam wje¿d¿am,zje¿d¿am,skacze,wszystko co dobre i ekstremalne.
Ja nie trenuje na ¿adnych górach itp.
Ja UDOSKONALAM siê poprosu na drodze szosowej lub betonowej(na betonowej niema du¿ego ruchu).
Wszystko wa³kuje porz±dnie.
Wystraczy ¿e wsi±de i je¿d¿e na kole przednim,tylnim i wszystko przetrenowane.
A je¶li chodzi o porz±dny wycisk to jade do lasu gdzie jest pe³no gór piaszczystych i tam wje¿d¿am,zje¿d¿am,skacze,wszystko co dobre i ekstremalne. Eee sam sobie zaprzeczasz:)
:)
Ja nie trenuje na ¿adnych górach itp.
Ja UDOSKONALAM siê poprosu na drodze szosowej lub betonowej(na betonowej niema du¿ego ruchu).
Wszystko wa³kuje porz±dnie.
Wystraczy ¿e wsi±de i je¿d¿e na kole przednim,tylnim i wszystko przetrenowane.
A je¶li chodzi o porz±dny wycisk to jade do lasu gdzie jest pe³no gór piaszczystych i tam wje¿d¿am,zje¿d¿am,skacze,wszystko co dobre i ekstremalne.
no to chyba poszukaj tematu o cross country
Moja trasa jest w miare p³aska, ale mo¿na sie rozpêdziæ do 20km/h. Najpierw jest hopka, oko³o 1m, potem 2 razy mniejsza, a 20m za ni± banda. D³u¿szy odcinek na rozpêd i znowu hopa 0,5m. na koñcu drop o 0,5m i to wszystko.
jadê dzi¶ na Bonecracker'a i tak w³a¶ciwie to nawet nie wiem czy uda mi siê go znale¼æ. mieszkam w Goteborgu i jeszcze dobrze nie w³adam ich dziwnym jêzykiem. wiem tylko ¿e to trasa pucharowa...czyli grubo...i wiem gdzie mniej-wiêcej siê znajduje. mo¿liwe ¿e pojade, popatrze, zesram sie ze strachu i wróce do domu. tak poza to w³a¶ciwie nie latam w ¿adnym konkretnym miejscu bo nie mam z kim lataæ i niebardzo wiem gdzie. raczej szukam. znalaz³em kilka fajnych miejsc, ale tylko fajnych nie BARDZO fajnych. za godzinke pakuje rurke do auta i lece. napisze jak by³o...jak siê nie zabije:rolleyes:
podjecha³em szybciorem do pobliskiego sklepu rowerowego z map± i mówie do go¶cia ¿e chce tam i tam i ¿e nie wiem jak i ¿eby mi pokaza³. na to on mi ¿e mi poka¿e ale ¿e jak dzi¶ to i tak pod wieczór bo teraz maj± tam trening motocrossy i ¿e lipa. jak rano to jutro. pewnie bêdzie tam pe³no szwedów i t³ok. sie zobaczy. lipa:(tyle na ten temat.
Czy kto¶ siê orientuje czy trasa ze Skrzycznego jest przejezdna?? Ostatnio czyta³em, ¿e góralom siê ta zabawa nie podoba i grodz± luz niszcz± trasê!!
Jadê na Barania jutro i jak trasa jest czynna to zjadê parê razy a jak nie to zaatakuje Barania od ¯ywca:)
No i znalaz³em. Pojecha³em tam dzi¶ z jednym kole¿k± i okaza³o siê ¿e jest jaki¶ turniej motocrosowy i ju¿ siê trochê za³ama³em ¿e znowu tam nie polatam ale jeden ¿yczliwy straszy pan powiedzia³ ¿e "³amacz ko¶ci" jest g³ebiej w lesie i jest wycinkiem 13sto kilometrowej trasy na której ¶cigaj± siê motory enduro. Rowerzy¶ci zadaptowali j± na swoje potrzeby. S± tam mostki i platformy czyli trochê FR, ale mo¿liwosci do zjazdu nieograniczone. Ciê¿ko to wszystko ogarn±æ. w pi±tek pojadê znowu(najprawdopodobniej) to mo¿e jakie¶ fotki dorzucê. wszystko tam jest co potrzebne do szczê¶cia. ogródki skalne,wysokie i niskie dropy,bandy na zakrêtach,mostki,trasy odzielone s± ta¶mami i oznaczone flagami. do tego podium, stó³ i 2 grille:) RAJ. potem pojecha³em na myjnie samochodow± i umy³em konkretnie rowerek i nasmarowa³em ¿eby by³ gotowy na nastêpny raz...
Irus, no to faktycznie byles w Raju, jak bedziesz mogl dozuc jakies fotki, z twojego opisu to super miejsce, masz tam wyciag na gore? Ja zeby cos konkretnego pojezdzic musze dymac 320-400km, mam nadzieje na zmiane bo buduja trase do dh niedaleko mojego miejsca zamieszkania, no fr moge jezdzic juz blizej.
wyci±gu nie ma i trzeba dymaæ na górê z buta. ale warto. poza tym trasa nie leci prosto w dó³ tylko wije siê serpentyn± wiêc w po prostej nie jest tak strasznie, zw³aszcza ¿e do ponad po³owê wysoko¶ci mo¿na pokonaæ samochodem...czyli pierwszy zjazd jest ca³kiem na ¶wie¿o. potem troszke podjazdów i troszke pchania rowerka i ju¿ jeste¶my na górze. nie wiem jeszcze jak to wygl±da w ca³o¶ci bo ostatnio d³u¿ej tego szuka³em ni¿ siê tym cieszy³em, ale dzi¶ lecimy z nowu i porobimy jakie¶ fotki. najlepsze jest to ze do tego miejsca mam jakie¶ 15km z domu.:D dobrze??? pewnie ¿e dobrze. zastanawiam siê powa¿nie nad zmian± rurki na fulla i my¶lê o BIG HIT 1 SPECIALIZED. nie jest a¿ tak tragicznie drogi w porównaniu do np.SCOTT GAMBLER FR a du¿ej ró¿nicy w osprzêcie nie ma(z tego co siê zorientowa³em a jestem pocz±tkuj±cym rowerzyst± dopiero). narazie mój HARO bêdzie mnie wozi³ na swoich twardych plecach i cieszê siê ¿e on mnie a nie ja jego(choæ casami i to siê zda¿a....):)pozdrawiam
Ja wiem, czy ten Gambler taki znowu fajny... Chyba wolalbym Speca z tej dwojki. A powaznie rozkminialbym Transitiona znow. Jestem baaaardzo zadowolonym uzytkownikiem :)
no i 10 000 koron ró¿nicy. przynajmniej tutaj bo w Polsce to siê cenowo nie orientujê. my¶lê intensywnie o BIG HIT no i to chyba kwestia czasu. za 2 miechy jade do Polski to zobacze jeszcze co jest piêæ na miejscu i jak nic tam sobie nie sprawie to po powrocie do Gbg-a chyba polece po tego speca. jak jaki¶ wypadek losowy mi nie wyskoczy oczywi¶cie.
edit: by³em dzi¶ znowu na ³amaczu ko¶ci i troche kulawo by³o bo motocykli¶ci mieli trening i prawie mia³em czo³ówke z panem na hondzie. pan powiedzia³ mi ¿e mamy zmiataæ bo dzi¶ nie wolno nam tam je¼dziæ no zignorowali¶my go i zjechali¶my do koñca,ale na raty bo co jaki¶ czas kto¶ lecia³ tras± a ich maszyny s± jednak troche ciê¿sze. zrobi³em kilka zdjêæ i ¶rednio wysz³y(jaki aparat takie zdjêcia). jutro bêd± do obej¿enia na moim panelu. dzi¶ ju¿ mi siê nie chce ich zmniejszaæ. bilans wyjazdu-2 ¶rednio udane zjazdy, dwie krzywe tarcze, odkrêcaj±ce siê ramie korby(mo¿e kto¶ mi podpowie dlaczego?) i piny wbite w piszczel do¶æ g³eboko. ale i tak by³o warto. jedno wiem napewno-potrzebny mi full.
Irus,big hit, to niezla maszyna, ale ja za Kowzanem polecam ci jakis transition, bo robia super rowery, mozna smigac na nich freeeide a jak masz ochote to downhill. Najfajniejsze w twoich postach, to to, ze jak pojezdziles na stosownej trasie do dh, to chcesz full-a, ja tu zawsze polecam full-e na takie sporty, a patrza czasami na mnie jak bym sie z ksiezyca urwal. Co do odkrecajacej sie korby, to ja po kazdym dniu jak jezdze dh sprawdzam wszystkie sruby mocowania zawieszenia, osi kola na amorze, suportu, jak ci e trzesie jak cholera, to wszystko moze sie odkrecic.
jak ci e trzesie jak cholera, to wszystko moze sie odkrecic.
ta...tylko co jak mi siê na plaskim te¿ odkrêca? transitiona to w ¿adnym sklepie tu w sumie nie widzia³em(a by³em chyba we wszystkich). na zamówienie mo¿e i da³ bym radê. krótko je¿d¿ê i narazie jeszcze sie nie orientujê ale ten SPECIALIZED ¶ni mi siê po nocach. ma trochê ma³y skok bo to zdaje siê 160 mm, ale za 20mm wiêcej trzeba sporo dop³aciæ. podoba mi siê ten rower, obej¿a³em go z ka¿dej strony(za ka¿dym razem jak jestem w sklepie)obmaca³em jak fajn± laske, no i mogê go w¼±¶æ w raty na rok co jest dlamnie wa¿ne, bo sp³acam ju¿ auto i jednorazowo nie wy¿ygam takiej kwoty. nie jest a¿ taki drogi w porównaniu do innych modeli i my¶lê ¿e na pocz±tek wystarczy. mo¿e macie jaki¶ patent na prostowanie tarczy?pozdro
No to jak mozesz wziac na raty to jasne , ze big hit-a bierz, 160mm to nie jest malo, jezeli chcesz jezdzic nie tylko dh, to bedzie w sam raz, a w specyfikacji (taka znalazlem dla modelu 1) jest tam marzocchi z1sport RV, a z doswiadczenia wiem, ze to bardzo dobry amortyzator, prosty w budowie i obsludze, a wiele wytrzyma. Tu masz tak dla informacji stronke transition:
http://www.transitionbikes.com/2007/index.cfm, to mozesz luknac na ich rowery.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl