Warhammer
Przymierzam siê do zakupu sakw - w sumie zdecydowa³em siê na crosso dry rear ale rozwa¿e jescze tego kellysa
http://www.allegro.pl/item385910261_...k_wysylka.htmlCzy pod sakwy crosso zamawiaæ baga¿nik od crosso czy mo¿e mi polecicie jak±¶ tañsz± a równie dobr± alternatywe. Jakie zalety ma kupno baga¿nika od crosso??
te kellysy s± ma³e, maj± 50 l razem z górn± komor±, wiec jesli bêdziesz chcial zamonowac np namiot to objêtosc spadnie do oko³o 30 l
mo¿esz wzi±c inny baga¿nik, ale z tego co widzialem w sklepach ten crosso wygl±da najsolidniej... no i nie trzeba siê bawic w jakies adaptery do sakw :)
POLECAM KETTLERA!
Ojciec ma sakwy tylne KETTLERA Travel Tour 3. ¦wietnie sie spisuj±. Du¿a pojemno¶æ. Twarde, nic w ¶rodku sie niepogniecie. Mocowane na metalowe haki do baga¿nika, a na to na rzep i zatrzaski nak³ada sie du¿± walizke, któr± mo¿na przenosiæ na ramieniu (jest pasek), lub za r±czke.
Dodatkowe ,,oczka'' umo¿liwiaj± monta¿ namiotu. Bardzo soldne. Dodatkowo na sakwy w razie deszczu nak³ada sie specjaln± pelerynê. Zda³a Egzamin. Na Bornholmie strasznie pada³o, a torby suche. Lepiej ni¿ materia³ wodoodporny na sakwie przedniej, gdy¿ zdejmuje sie peleryne i suszy, a nie trzeba suszyæ sakw. Pojemno¶æ 60 litrów.
Przejecha³y ju¿ sporo.
Cena: 449z³.
Odno¶nie sakw to wybór jest prosty. Jak siê nie ma za duzo kasy to crosso. Jak portfel zasobniejszy to ortlieb. Niczym innym nie warto sobie zawracaæ g³owy.
Typowym przyk³adem sa te sakwy kettlera, bez porównania funkcjonalnie do ortllieba.
Co do kellysa to system mocowania z pewno¶ci± o wiele gorszy od crosso - pod wzglêdem niezawodno¶ci i wygody. No i du¿± czê¶æ ciêzaru bêdziesz mia³ nad baga¿nikiem co zmniejsza stabilno¶æ roweru. W crosso ¶rodek ciê¿ko¶ci jest znacznie ni¿ej.
Baga¿nik to oczywi¶cie tylko crosso, chyba, ze staæ cie na tubusa. Crosso ma ¶wietny design - zer¿niêty od mistrzów czyli w³a¶nie tubusa :) Nie ma sensu oszczêdzaæ kilkana¶cie z³ na produkty by accent czy author. A te baga¿niki za 40-50z³ na allegro to pora¿ka, nó¿ki s± przykrêcane do platformy ¶rubkami - przez to mniejsza sztywno¶æ no i mog± siê odkrêcaæ.
makaron94 - za tak± kasê to siê Otrlieb'a kupuje. Nie trzeba ¿adnych peleryn, a mo¿na p³ywaæ z rowerem. Za tak± kasê mo¿na te¿ kupiæ prawie 160-litrowy zestaw od Crosso (sakwy tylne, 2x30litrów, wór 60-litrowy, sakwy przednie - 2x17litrów), jeszcze na baga¿niki zostanie. I nie potrzeba ¿adnych peleryn, a mo¿na z nimi p³ywaæ (dos³ownie. Na stronie Crosso swojego czasu by³a relacja z wyprawy do Nowej Zelandii. W pewnym momencie go¶æ wpada do rzeki i sakwy unosz± rower na powierzchni).
atomek - je¼dzi³em rok z baga¿nikiem, który dosta³em razem z rowerem (Kross), w tym sezonie kupi³em baga¿nik od Crosso. Po pierwsze dlatego, ¿e ma te haki na dole, nie ma problemu z wieszaniem sakw. Po drugie, bo nie by³o mnie na Tubusa Logo staæ.
Sakwy Crosso powiesisz na ka¿dym baga¿niku, inn± spraw± jest ich stabilno¶æ (mnie na wybojach czasem odpina³ siê jeden z haków).
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl