Rura sterowa 

Warhammer

Mój kumpel kupi³ przerabiane duro wszystko jest w nim ok itd. ale rura sterowa jest za krótka(podpowiem jeszcze ¿e u¿ywany amor) no i obawia sie ¿e mostek nie wejdzie do koñca. Co zrobiæ z tym fantem i czy mostek bêdzie sie trzyma³ na jednej ¶rubie(ja uwa¿am ¿e nie, ale on ma takie nadzieje) da sie jako¶ to przerobiæ dospawaæ co¶?



Mój kumpel kupi³ przerabiane duro wszystko jest w nim ok itd. ale rura sterowa jest za krótka(podpowiem jeszcze ¿e u¿ywany amor) no i obawia sie ¿e mostek nie wejdzie do koñca. Co zrobiæ z tym fantem i czy mostek bêdzie sie trzyma³ na jednej ¶rubie(ja uwa¿am ¿e nie, ale on ma takie nadzieje) da sie jako¶ to przerobiæ dospawaæ co¶? daruj sobie a raczej twoj kolega nadaje sie do kosza nic nie zrobisz nie dospawasz bo moze peknac na jednej srubce to chyba se jaja robisz a najlepiej by bylo gdybys go oodal
Je¿eli rura sterowa bêdzie poni¿ej górnej krawêdzi mostka góra 1 cm to mo¿esz wsadzaæ, je¿eli wiêcej ni¿ 1 cm to mo¿e byæ problem.
a jaki to amor moze triple podwójny?


Normalny duro DJ kupi³
A co to znaczy przerabiane?
Nie wiem co tam by³o ale kto¶ sie z tym bawi³ i wsadzi³ mechanizm od jakiego¶ marcoka, ale nie o to tu teraz chodzi tylko o to czy bêdzie pod mostek czy nie.

A mo¿e spi³owanie ramy przy g³ówce i troszkê mostka, da to mo¿e te pó³ centymetra i siê zmie¶ci. co o tym my¶licie?
Z g³owk± ramy to nic lepiej nie rób bo mozesz j± rozkalibrowaæ.
Je¶li bebechy amora Ciê zadawalaj±, mo¿na spawaæ (ale nie byle gdzie) je¶li ta opcja Ciê interesuje pisz to wyja¶niê . A ile w koñcu rury brakuje dok³adnie. G³ówki ramy nie dotykaj, je¶li utraci geometriê stery bêd± siê koñczyæ.
Ur¿niesz g³ówkê ramy, to Ci miski nie wejd±. Z t± rur± kombinowaæ mo¿esz, ale nie wiadomo co z tego wyjdzie. Co¶ mi siê obi³o o uszy, ¿e dobre serwisy wymieniaj± rury sterowe na d³u¿sze, ale to raczej ma³o prawdopodobne, nawet je¶li, to taki zabieg drogo by kosztowa³. Mostek na jednej ¶rubie to kiepskie rozwi±zanie, zniszczysz go a i je¶li bêdzie za ma³o obejmowa³ sterówkê to w przypadkowym momencie mo¿e siê urwaæ, co¶ jak za ma³o zapasu sztycy w ramie. Je¶li rura jest za krótka tak oko³o 1cm to mo¿esz próbowaæ, wybiæ gwiazdkê trochê do góry i przykrêciæ. Ewentualnie mo¿esz skrêciæ to tak jak jest w rowerkach do dirtu - nie ma gwiazdki, tylko d³uga ¶ruba ³±cz±ca górê i dó³ amora, co¶ takiego: http://allegro.pl/item413504453_nowy...zwiazanie.html
1.kupujesz now± rurê sterow± koszt oko³o 60z³
2.znajdujesz serwis gdzie maj± prasê hydrauliczn±3
3.wyciskasz star± rurkê sterow± i wprasowujesz now±
nie proponujê t³uc m³otkami i podobnymi sposobami , do tego musi byæ prasa hydrauliczna
Dobra my¶lê ¿e które¶ z tych rozwi±zañ bêdzie zastosowane teraz rozdaje thanksy.

1.kupujesz now± rurê sterow± koszt oko³o 60z³
2.znajdujesz serwis gdzie maj± prasê hydrauliczn±3
3.wyciskasz star± rurkê sterow± i wprasowujesz now±
nie proponujê t³uc m³otkami i podobnymi sposobami , do tego musi byæ prasa hydrauliczna
Zastanawia mnie tylko czy ta rura nie jest czasem "klejona azotowo" ... faktycznie po suntourze bym sie tego nie spodziewal ALE....
I tu zastanawia mnie tez czy jesli bylo to "klejne" to czy mozna potem stosowac prase ???
jeszcze nie spotka³em siê aby by³y rury klejone , jedynie karbonowe monolity s± w ca³o¶ci
tak ¿e je¶li amort. jest w jakim¶ rozs±dnym stanie warto t± rurkê wymieniæ
marcole maja rury sterowe i lagi w koronie "klejone azotowo" ....
Jedna czesc wklada sie do kapieli w cieklym azocie ( kurczy sie ) a pozniej sklada z druga czescia; Jak osiagnie temp. "pokojowa" do jest juz "posklejane" do kupy.....moarcol szczycil sie ta metoda jeszcze pare lat temu i stosowal ja wszedzie gdzie korony nie skrecane ...

...dlatego ze bylo to pare lat temu.. a wlosi nie zrobili na ta metode patentu ( chyba )... pytam czy moze inne firmy tez juz tak nie robia...
I czy prasa w starciu z takim "klejeniem" nie zrobi szkod w kornie amora?

...dlatego ze bylo to pare lat temu.. a wlosi nie zrobili na ta metode patentu ( chyba )... pytam czy moze inne firmy tez juz tak nie robia... zjawisko rozszerzalno¶ci cieplenej jest tak stare jak ¶wiat.
kaeryesteiaen a ten Twoj kumpel nie ma zadnych podkladel albo co¶?? :P bo niektózy my¶la ¿e jak by³y a starym armorku to ze na nowym tez musza byæ xD
¿adniusich podk³adek, mostek od razu na stery. Nie wiem jak to dalej bêdzie, prawdopodobnie wy¶le do kolesia który mu to sprzeda³ i go¶æ wymieni mu korone bo ma takich czê¶ci od amorków sporo.

marcole maja rury sterowe i lagi w koronie "klejone azotowo" ....
Jedna czesc wklada sie do kapieli w cieklym azocie ( kurczy sie ) a pozniej sklada z druga czescia; Jak osiagnie temp. "pokojowa" do jest juz "posklejane" do kupy.....moarcol szczycil sie ta metoda jeszcze pare lat temu i stosowal ja wszedzie gdzie korony nie skrecane ...

...dlatego ze bylo to pare lat temu.. a wlosi nie zrobili na ta metode patentu ( chyba )... pytam czy moze inne firmy tez juz tak nie robia...
I czy prasa w starciu z takim "klejeniem" nie zrobi szkod w kornie amora?
Metoda nie do opatentowania bo znana i stosowana w PRLu te¿,zmienia siê czynnik ch³odz±cy, czasem ³±czona z grzaniem drugiego elementu.

roz³±czenie tego po³±czenia i powtórne wprasowanie rury jest wg mnie b³êdem i obarczone wielkim ryzykiem. Nowa rura do tego zabiegu powinna byæ nadwymiarowa.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alwayshope.xlx.pl