Warhammer
Witam !! chcialbym sie zapytac bo mam maly problem gdyz w pedalach rozwalily mi sie gwinty tam gdzie sie wklada klucz ampulowy w srubie od napiecia sprezyny i teraz mam na max na - . Czy da sie jakos to zrobic zeby wyjac te sruby i wymienic albo jakos rozkrecic?? A moze jest to na gwarancji??
Jak kiedys urwa³em ¶rube przy montowaniu hamulca typu V wwierci³em ma³ym wierte³kiem w to co tkwi³o w srodku i ku memu zdziwieniu przy wykrecaniu wiert³a ¶rubka wysz³a sama ale plan zak³ada³ wywiercic tam dziurke nagwintowac gwint lewy (przeciwny do wkrecania ¶ruby) wkrecenie w nowy gwint ma³ej ¶rubki i dokrecanie na maksa jak sie ³±two domy¶lec przeciwny gwint przy dokrencaniu daje wykrêcanie podstawy.
Niebardzo orientuje jednak o której ¶rubie mówisz dobrze by by³o daæ foto
Inne rozwiazanie: zpi³uj te srube na kwadrat i jakim¶ kluczem nastawnym spasuj sobie taki rozmiar wykreæ dziada i kup nowy
Co do gwarancji zjechany ¶ruba raczej jest uszkodzeniem mechanicznym ciezko bedzie udowodnic ze to wina produktu raczej nieuznaja ;)
O, mam to samo u siebie, tylko ¿e prawie maksymalnie przekrêcone na + i ledwo da siê wpi±æ z jednej strony.
¦ruba od v-brake, a ta od regulacji w peda³ach to przepa¶æ je¶li chodzi o pole manewru i wielko¶æ ca³ej ¶ruby ;)
Gdybym mia³ profesjonalne narzêdzia do takich ma³ych rzeczy to pewnie bym jako¶ to zrobi³, a tak to czekam a¿ kto¶ podsunie mi tutaj jakie¶ rozwi±zanie :mad:
tak my¶la³em ze moze byc problem z wielko¶cia a co powiecie na rozwiercenie ca³osci i nagwintowanie systemu jeszcze raz czyms wiekszym i wpasowanie tam innej ¶rubki dajcie prosze foto to bedzie ³atwiej manewrowac w temacie ;)
Obmy¶la³em sprawê : nawet jak uda siê wykrêciæ t± ¶rubkê to nie wiem czy bêdzie siê da³o wkrêciæ drug±.
Ta ¶rubka podtrzymuje tak± blaszkê, a ta z kolei utrzymuje napiêcie sprê¿yny. Jak wykrêcimy t± ¶rubkê to sprê¿yna prawdopodobnie wystrzeli / roz³o¿y siê i za nic nie bêdzie mo¿na (z racji ma³ego pola manerwu ) ustawiæ jej na miejscu i wkrêciæ nowej ¶rubki...
Wydaje mi siê, ¿e te sprê¿yny s± mocne i mo¿e byæ problem z powróceniem do poprzedniego stanu je¶li wykrêcimy te zu¿yte ¶rubki. Kiedy¶ si³owa³em siê ze sprê¿yn± w przerzutce, ³atwo nie by³o...a ta z peda³ów jest d³u¿sza i solidniejsza :mad:
Jak±¶ fotkê mogê daæ dopiero po po³udniu :)
Hm to dodaj prosze moze obmysli sie cos sprytnego jak bestje uja¿mic i przytrzymac a potem tam wsup³ac cos nowego ale skoro polke manewru jest takie ma³e to robota bedzie chirurgiczna a pacjent moze nieprzezyc :D
http://rowerowyminsk.pl/pdm520.jpgNa czerwono ¶ruba, na pomarañczowo blaszka utrzymuj±ca sprê¿ynê w odpowiednim napiêciu (gdy dokrêcamy / odkrêcamy ¶rubê to blaszka zmienia swoje po³o¿enie i tym samym napiêcie wstêpne sprê¿yny ).
No ok a moze by tam naciaæ rowek i spróbowaæ ¶rubokrêtem ?
A moze da rade delikatnie spi³owac na "kwardat" i
http://www.allegro.pl/item652707013_...mm_gs_tuv.htmltakim kluczem sprubowaæ ?
Pi³owanie i klucz dobra opcja, ale ten klucz siê nie zmie¶ci :)
No chyba ¿e produkuj± takie ma³e klucze, w co szczerze w±tpiê.
Spróbójê z tym pi³owaniem i mo¿e jakimi¶ ma³ymi szczypcami uda siê z³apaæ.
Dam znaæ o efektach :)
Wydaje mi sie ¿e da sie znale¼æ takie ma³e klucze mozna te¿ spasowac moze jakimis szczypcami albo kombinerki próbój a o efektach informuj ;)
DAj znaæ, bo mam taki problem...a ¶rubki zamienne s± ³atwo dostêpne?
¦rubki zamienne zapewne tak ale ich wymiana jest podobno znacznie trudniejsza jak Twierdzi za³ozyciel tematu ;)
z tego co pamietam to idzie zamówic takie w shimano, jak chcesz to ja mam 1szt bo mialem 520 to samo mi sie sta³o. Teraz czesto nak³adam tam troche smaru i psikam brunoxem, i pieknie siê krêci :)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl