Warhammer
Rama-scott scale rc
amortyzator-manitou r7 mrd absolute 100mm
hamulce-avid juicy ultimate carbon
tarcze-ashima 160mm
przerzutka ty£-sram x0
przerzutka przÓd-shimano xtr
manetki-sram x0
korby i zÊbatki-shimano xtr(wymienione ¦rubki na tiso kolor z£oty)
kaseta-shimano xt
ko£a-mavic crossmax slr
siode£ko-selle italia slr carbon
zaciski kÓ£-kcnc(kolor z£oty)
kierownica-ritchey carbon wcs
mostek-ritchey carbon wcs
Fajny rowerek Ci wyszed³ ;) Jak z wag±? Model Scale 10 nie by³by ³adniejszy, zale¿a³o Ci na zintegrowanej sztycy? Pasowa³by do bia³ego R7. Czemu zrezygnowa³e¶ z siode³ka Tune?
nie wydaje mi siê ,to ju¿ najwyzszy model scale a co do wagi to 8.81kg,a co do siode³ka to po kilku trasach zdecydowanie wole slr,a wydaje mi sie ze kolorystycznie komponuje sie niezle....ale opinie pozostawie kolegom...
Bardzo ³adny i ¶wieci siê jak psu jajca, bardzo mi siê podoba
Rowerek super, i tak waga :) Bez tej ramy raczej nie osi±galna... Fakt, czarny R7 wygl±da³by chyba lepiej.... Naprawde super rower :)
mam sentyment do bia³ych amorów:)tak jak i do majego gianta mia³em sprzedawaæ,ale jako¶ nie mogê...wiec s± ju¿ dwa scigacze:Dzapraszam do ocen jednego jak i drugiego....
Scott , l¿ejszy rower na 4um, nie podpadaj
Leon mu, bo Cie zbanuje hehe. A rowerek cudny, tylko nie potrafie ogran±æ tego jak je¼dzi sie rowerem w którym nie da sie opu¶ciæ siodla
Scott , l¿ejszy rower na 4um, nie podpadaj Leon mu, bo Cie zbanuje hehe. A rowerek cudny, tylko nie potrafie ogran±æ tego jak je¼dzi sie rowerem w którym nie da sie opu¶ciæ siodla
to, ze nieda siê opu¶ciæ to ¿aden problem sztyca jest przyciêta dla mnie a tylko ja na nim ¶migam:D
Granats: To mniej wiêcej tak jak jazda bez pomocniczych kólek po bokach roweru - da siê przyzwyczaiæ ;)
A powa¿niej to gdy wiêcej siê je¼dzi ni¿ zje¿d¿a to naprawdê nie trzeba opuszczaæ sztycy. Najwy¿ej ty³ek szoruje o tylne ko³o :P
¶wietny rowerek, sam sk³ada³e¶, bo widzê ¿e ty³ na sramie ???
tak sk³ada³em samemu a raczej z pomoc± kolegi,moim zdaniem to lepsze niz kupic gotowy zestaw-bo jak to bywa z gotowcami i tak siê wymienia czê¶ci a sk³adak jest taki jak sobie wymy¶lisz:)
no napewno da sie przyzwyczaiæ ^^ a oni nieregulowane sztyce robi± dla zmniejszenia masy? jak ja np jade sobie poje¼dziæw trudnym terenie, np trasa na czerniejów, to z takiego mostu ba³ bym sie zjechaæ z wysoko podniesionym siod³em, napewno nie u³atwia, ale napewno da sie przyzwyczaiæ ^^
no napewno da sie przyzwyczaiæ ^^ a oni nieregulowane sztyce robi± dla zmniejszenia masy?
Raczej dla zmniejszenia kosztów :/. W ten sposób nie musz± p³aciæ tyle Ritchey'owi za sztycê, która jest w komplecie z nowymi ramami. Jak dla mnie to rozwi±zanie jest niekorzystne dla klienta. Scott przede wszystkim ogranicza odsprzeda¿ poniewa¿ musisz sprzedaæ ramê tylko osobom ni¿szym od Ciebie (z krótszymi nogami).
Niektórym taka integra bêdzie odpowiadaæ ale dla mnie jest zbyt ciê¿ka(samo mocowanie wa¿y ok 135g), sztywno¶æ w tym miejscu jest niepotrzebna.
Kupuj±c ramê musia³am zrezygnowaæ przez to z ltd/rc i zdecydowaæ siê na 10-tkê.
Raczej wygl±da na kupiony w konf. fabr i przerobiony ?Zmieniona kroba+peda³y i amor + zaciski kcnc, gripshifty, i tarcze ashima rotors ?
£añcuch wygl±da na KMC ale przy tej rozdzielczo¶ci to mog± byæ te¿ inne opcje.
Leoneo a co zrobi³e¶ z Giantem?? :D mo¿e chcesz oddaæ na cele dobroczynne?? :p
¦wietny rower, ale ja chyba nie chcia³bym mieæ zintegrowanej sztycy.
mo¿e chcesz oddaæ na cele dobroczynne?? :p
Jak tak, to czê¶ci mo¿esz oddaæ mi :cool: Przydadz± siê do mojej Kalaharki :D
Rowerek po prostu piêkny ;) Gratki :rolleyes:
nie wydaje mi sie zeby scott dla zmniejszenia kosztów produkowa³ zintegrowane sztyce,tym bardziej ¿e do RC orginalnie masz nowe stery i mocowanie siodelka ritchey,poza tym nizsze modele nadal maja sztyce ritcheya,a waga RC a innych modeli mówi sama za siebie(cena zreszta tez)co do zjazdów jesli wyrobisz sobie technike to nie ma problemu a rower ma przeznaczenie xc i maratony,wiec nie mysle zaiwaniac na siode³ku z pionowej sciany.Nie jest to kupiony zestaw i przerabiany kazdy element dobierany osobno,a co do mojego GIANTA to nadal jest w galerii dosta³ spd i nowe srubki tiso,niech beda dwa zawsze to lepiej niz jeden:D,jad nie przydusi kryzys to zostana dwa rumaki:)
To nie jest tak, ¿e chcia³abym co¶ uj±æ Twojemu rowerkowi(wrêcz przeciwnie), sama aktualnie je¿d¿ê na podobnym pod pewnymi wzglêdami.
Mimo wszystko integrê(ISP) uwa¿am za brzydkie zagranie marketingowe poniewa¿ nie ma korzy¶ci dla klienta(s± nawet wady) a jest wiele dla producenta. Ostatnio Ritchey zwiêkszy³ MSRP dla swoich sztyc. Bardzo mo¿liwe, ¿e ceny hurtowe równie¿.Scott jestr mark±,która nie gardzi redukcj± kosztów poprzez wytwarzanie w³asnego sprzêtu. W ni¿szej pó³ce s± to siode³ka, sztyce i kierownice, w wy¿szej mostko-kiera z carbonu. Ponosz± tylko koszty nieco zmodyfikowanej formy ale to du¿y koszt nominalnie, ma³y w skali du¿ej firmy. Ritchey'owa "nasadka" to za¶ niewielki koszt, mo¿e nawet Ritchey p³aci im za reklamê ;)
Ale nic to - rower wygl±da solidnie i zgadzam siê,¿e wygl±da lepiej ni¿ 10 '09 za spraw± ¿ó³ci :)Mo¿liwe, ¿e ca³okszta³t wypada najlepiej na forum. Wymieni³abym tylko peda³y (o ile to exustar) bo maj± naprawdê z³e opinie je¶li chodzi o trwa³o¶æ i niezawodno¶æ. £añcuch trzeba bêdzie zmieniaæ raczej czêsto ale taka jego rola :) Je¶li mogê co¶ zasugerowaæ to amor ewentualnie na Magurê SL 80mm. Bêdzie sztywniej, bo z tego co wnioskujê po ko³ach jeste¶ raczej ciê¿szym kolarzem i/lub nie gardzisz trudnym terenem i agresywn± jazd±. Poza tym l¿ej i teoretycznie estetyczniej.
Jeszcze tarcze: jak du¿y maj± apetyt na klocki ? Je¶li mam racje co do Twojej wagi minimum 75-80+ to czy sprawdzi³y siê "w boju" ?
Mimo wszystko integrê(ISP) uwa¿am za brzydkie zagranie marketingowe poniewa¿ nie ma korzy¶ci dla klienta(s± nawet wady) a jest wiele dla producenta. jest 30g l¿ej w porównaniu do scale 10 ze sztyc± wcs, i chyba troche sztywniej, ale to ju¿ raczej ciê¿ko wyczuwalna ró¿nica :)
Piekny rower i dobor komponentow dla mnie extra. Naprawde rower nic tylko smigac na nim.
dziêkuje wszystkim za pozytywne komentarze i zapraszam do obejrzenia drugiego a raczej pierwszego rowerka*mój sk³adak*w galerii:)
Wracaj±c do sztycy to sktót modelu RC oznacza Race Concept, nie widza³em jeszcze kolarza XC który podczas wy¶cigu XC obni¿a³ b±d¼ podnosi³ siode³ko.
Sztyca Ritchey carbon 34.9mm nie nale¿y do najl¿ejszych a inni producenci Schmolke AX Lighteness Syntace P6 itp. te¿ nie powalaj± na kolana wag± sztyc w ¶rednicy 34.9mm. Trudno znale¼æ lekk± sztycê do carbonowych scott'óch. przy tej ¶rednicy. Osobi¶cie nie wymieni³em orginalnej sztycy scott'a na ritchey'a bo to zysk na wadze rzêdu 30-40 gram a koszt co najmniej 600z³
za³±czy³em nowe fotki hamulcy i srama:)jak do tej pory rowerek spisuje siê ¶wietnie ma zaliczone dopiero 467km,ale to szybko siê zmienia:D
Nie potrafi³bym skrytykowaæ takiego cacka:) Ale:) Proponowa³ bym tu wsadziæ pancerze które poprawi³y by jego profesjonalizm i prace przerzutek:)
nokon:
Nokon Brake/Shift cables for Campy Blue, New!! - eBay (item 370158392579 end time Mar-13-09 17:59:39 PDT) Do tego rower nabiera niesamowitego wygl±du przy doborze odpowiedniego koloru. Rower zaj***, proszê siê zastanowiæ nad takimi pancerzykami :)
Pozdrawiam!
brawo, bravo, brawo - pogratulowaæ takiego nabytku ;)
Ale Proponowa³ bym tu wsadziæ pancerze które poprawi³y by jego profesjonalizm i prace przerzutek
mam pancerze ktore wygladaj± jak karbon ale dziekuje za pomys³ i opinie
Takich w³a¶nie pancerzy u¿ywaj± ludzie na poziomie jak Marek Konwa czyli mistrz polski i licz±cy siê na ¶wiecie zawodnik ale te¿ na mistrzostwach ¶wiata pe³no ludzi ma takie co¶ kiedy ogl±da³em relacje z mistrzostw ¶wiata. Ludzi z podium oczywi¶cie. Powiem tak - d¼wigni jak by nie by³o kiedy siê przerzuca przerzutk± wraz z pancerzem. Profesjonalizm? Z najwy¿szej pó³ki.
Pozdrawiam!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl