Warhammer
rama: Schwinn Moab A1 Disc
amortyzator: Manitou R7 Super 100mm (TPC)
hamulce: hydra XT przód, mechanik BB7 ty³, tarcze Avid Polygon i G2 160mm
przerzutki: LX przód, SRAM 7.0 ty³
opony: Racing Ralph 2.1'' przód, Maxxis Wormdrive 1.9''
i ca³a reszta ;)
Razem ~10,9kg.
Rower w wersji ostatecznej, jedyna zmiana to opony - jak Wormdrive siê zu¿yje (du¿o nie brakuje) to na przód idzie Ralph '08 2.1'', a na ty³ obecna przednia opona, czyli stary Ralph 2.1''.
Parê fotek:
http://images48.fotosik.pl/18/f72ef0974565c15cm.jpg http://images44.fotosik.pl/18/d808720922ca1618m.jpg http://images40.fotosik.pl/18/3784cf145f7836b6m.jpg
Có¿ mogê powiedzieæ?:) Piêkny rower! Dobrze skomponowany osprzêtowo jak i kolorystycznie. Waga robi wra¿enie :eek:
Ale rower, nie wiem, czy ze wzglêdu na kolorystykê, czy na co sprawia wra¿enie, jak z poprzedniej epoki. Nie w sensie negatywnym, wygl±da oldchool'owo.
Opony bym chyba zamieni³ miejscami :) Bo jak Ci kiedy¶ na mokrym przód ucieknie to nawet r±k nie zd±¿ysz wystawiæ, ¿eby sie uratowaæ :p Wiem z autopsji :p
Droga 55 to na Malbork;) Mozesz kiedy¶ ni± pojechaæ :)
Rowerek super no i ta waga :rolleyes:
A oldschool przez ko³a, kiedys czêsto dawali ko³a w kolorze ramy
Có¿ mogê powiedzieæ?:) Piêkny rower! Dobrze skomponowany osprzêtowo jak i kolorystycznie. Waga robi wra¿enie :eek:
Patrz±c na light-bike to mój rower jest ciê¿ki :) Plan by³ < 11kg w miarê rozs±dnej cenie i siê uda³o (parê okazji na Allegro, dobór czê¶ci z uwzglêdnieniem wagi), jakbym chcia³ zej¶æ ni¿ej to koszty robi± siê potê¿ne.
Teraz my¶lê nad amortyzowanym ty³em, ale trochê miedziaków muszê nazbieraæ i w ogóle przemy¶leæ czy amor z ty³u jest mi potrzebny do szczê¶cia.
Opony bym chyba zamieni³ miejscami :) Bo jak Ci kiedy¶ na mokrym przód ucieknie to nawet r±k nie zd±¿ysz wystawiæ, ¿eby sie uratowaæ :p Wiem z autopsji :p
Wormdrive wcale nie jest lepszy ;) Zimê jeszcze pewnie przeje¿d¿ê jak jest, a na wiosnê Ralph '08 na przód - opona zupe³nie inna ni¿ stary Ralph, w koñcu daje radê i na mokrym.
Droga 55 to na Malbork;) Mozesz kiedy¶ ni± pojechaæ :)
Czasami jadê do Kwidzyna jedn± stron± Wis³y i wracam drug± - w Malborku w ten sposób by³em raz, parê km jednak jest (~180).
No, ³adna maszynka :D
Ehh, kiedy siê doczekam wersji koñcowej mojego Moaba... :confused:
³adny :D i leciutki, no i w³asnie ten oldschoolowy wygl±d :)
gratuluje rowerka
Oldschool w nowoczesnym wydaniu. Masz mocno cofniête siode³ko... czemu tak ? za mala rama i za blisko do kierownicy ? :P i co to za kó³ka ? :)
PS jak mo¿esz to rozpisz pe³n± specyfikacjê, chcia³bym zobaczyæ jakie czê¶ci sprawiaj± ¿e jest on taki lekki.
Za Grochem. Mam pytanie co do hamulców. Po³±czenie hydra+mechanik by³o zamierzone, czy wymuszone?
genialnie wygl±da :D
Pierwszy rower XC na tym forum który mi siê naprawde podoba :)
gratuluje maszyny, pomy¶l jeszcze nad ¿ó³tymi gripami - ma³a cena a poprawi± wygl±d.
CO TO ZA OBRÊCZE ?? Efekt dziêki nim jest zar±bisty ...
Na obrêczy jest chyba napisane Mavic 317 wersja disc, tyle ¿e w kolorze zó³tym.
Podoba mi siê. Charakterystyczna maszynka. Szczególnie obrêcze. Waga super. Jakie masz manetki?
¦liczny rowerek, zupe³nie ró¿ni±cy siê od masy Krossów czy Merid ;) ³adne widoczki Grudzi±dza w tle w którym jestem kilka/kilkana¶cie razy w roku :D
Jest strasznie oryginalny, ma ¶wietne klamoty i bardzo mi siê podoba... bomba:D
¦wietny ten rower, widaæ ¿e go z g³ow± sk³ada³e¶ i pod osobiste preferencje a nie modê. A tak na marginesie dopytam siê o t± twoja kasetê 11-26 to wiem, ale napisz jaka to grupa, no i przede wszystkim ile wa¿y...
Najprawdopodobniej za dwa tygodnie bêdê na kilka dni w Grudzi±dzu, wiêc bêdê wypatrywa³ tego Twojego ¿ó³ciutkiego Schwinna ;)
czy ja dobrze widze torbe na narzêdzia w koszyku na bidon? ciekawe, nie powiem...
je¿eli chodzi o obrêcze to zgaduje ¿e to by³y zwyk³e, srebrne mavici które pan rzymo postanowi³ sobie anodowaæ na z³ocieñ :D
zgad³em?
Genialny rower pod wzgledem osprzetu i kolorystyki :) Gratulacje
Przepraszam za brak odpowiedzi w tym w±tku - jako¶ tak siê z³o¿y³o ¿e nie zagl±da³em tu regularnie i przeoczy³em pytania.
Jednak jak siê okaza³o nie by³a to wersja ostateczna, zawsze co¶ siê zmienia. Jak nic siê nie zepsuje/zu¿yje to na d³u¿szy okres czasu poni¿sza specyfikacja bêdzie aktualna. Z g³ównych zmian:
- hamulce: oba hydrauliczne, Shimano, najpierw okazyjnie kupi³em XTRa i po porównaniu z Deore (535) mia³em zdecydowaæ czy kupiæ drugiego XTRa - ale nie ma sensu, chyba ¿e dla ni¿szej wagi, w dzia³aniu s± b. podobne (mam je z tarczami Avida i takimi samymi klockami),
- korba: po prostu chcia³em co¶ innego ni¿ popularny XTR ;) i st±d ten wybór (tak¿e zintegrowana o¶, puste ramiona, czyli po prostu Hollowtech 2),
- opony: Ralphy s± fajne, bo lekkie, ale niedawno postanowi³em je sprzedaæ i przerzuciæ siê na co¶ dobrze trzymaj±cego tak¿e na innej nawierzchni ni¿ asfalt - wybór pad³ na Smart Samy, naprawdê niez³e opony, b. uniwersalne, ma³e opory, ciche na asfalcie (dla mnie to wada ;) ), prawie siê nie zu¿ywaj± - przednia prêdzej sparcieje ze staro¶ci ni¿ siê zu¿yje, wada - nie s± to opony z gatunku superlekkich, ale nie jest ¼le: zwijane 2.25'' to ~620g, 2.1" ~520g, dwukrotnie tañszy drut 2.25" to ~700g, 2.1" ~620g,
- piasta DT Onyx tylna - pad³a, na razie zamieni³em na Shimano FH-M756 (pod 6 ¶rub), w pó¼niejszym czasie pewnie zamieniê na co¶ l¿ejszego i trwalszego (czyli bez bêbenka alu), np. DT340/XTR965,
- kilka drobniejszych zmian.
Amortyzator: Manitou R7 TPC 100mm - 1545g (+manetka, bie¿nia sterów, gwiazdka)
Dêtki: Maxxis Welterweight - 325g (wentyle auto)
Gripy: Ritchey WCS Ergo - 22,3g (przyciête)
Hamulec (przód): Shimano XTR 975 - 234g (+ ¶ruby)
tarcza: Avid G2 + ¶ruby - 112g
Hamulec (ty³): Shimano Deore 535 - 322g (+ adapter, ¶ruby)
tarcza: Avid Polygon + ¶ruby - 128g
Kaseta: SRAM 850/950 - 238g (11-28)
Kierownica: Zoom - 161,2g (58cm, 25.4mm)
Ko³o (przód): 734g
-Piasta: Boplight Race Disc 32o - 136g
-Obrêcz: Mavic X317 - 394g
-Szprychy: DT Comp - 189g (czarne)
-Nyple: DT ProLock - 10g (czarne)
-Opaska: ta¶ma - 5g
Ko³o (ty³): 1020g
-Piasta: XT FH-M765 - 419g
-Obrêcz: Mavic X317 - 395g
-Szprychy: DT Comp - 191g (czarne)
-Nyple: DT ProLock - 10g (czarne)
-Opaska: ta¶ma - 5g
Korba: Shimano 105 (HT2) - 754,7g (+wk³ad suportu)
Koszyk na bidon: Zefal - 46,3g
£añcuch: Shimano IG90 - 275g (skrócony o kilka ogniw)
Manetki: SRAM 7.0 - 135,6g (gripy)
Mostek: Amoeba Vitra 11cm - 141,6g (10*, na 4 ¶ruby)
Opona (przód): Schwalbe Smart Sam 2.25'' - 617g (zwijana)
Opona (ty³): Schwalbe Smart Sam 2.1'' - 521g (zwijana)
Pancerze: Accent/Jagwire/Shimano - 73,2g (+ linki, top cap)
Peda³y: Crank Egg Beater C - 288,1g
Przerzutka (przód): Shimano Deore LX - 119,3g (31.8mm, DS)
Przerzutka (ty³): SRAM 9.0 SL - 183,0g
Rama: Schwinn Moab A1 Disc - 1638g
Rogi: Ritchey WCS - 98,8g
Siod³o: Selle XR TransAm - 258g
Stery: ICBM Aheadset - 74,7g
Sztyca: Smica 27.2mm - 206,0g (325mm)
Zacisk sztycy: TranzX - 26,5g
Zaciski: no-name bolt-on - 55,3g
Razem: 10353,6g
("+ co¶" w nawiasie oznacza, ¿e to co¶ jest wliczone w wagê danej czê¶ci)
Dzisiaj wstawiê aktualn± fotkê albo i dwie, i tym razem nie przeoczê ewentualnych pytañ ;)
Parê odpowiedzi na poprzednie pytania:
- torebka z narzêdziami jest w koszyku na bidon (koszyk najl¿ejszy jaki znalaz³em, ca³y plastikowy, ale dziêki temu torebka ³adnie w nim siedzi), na d³u¿sze wypady zawsze zabieram ze sob±,
- obrêcze to Mavic X317 (nie XM317), kolor fabryczny, nie anodowa³em,
- manetki - SRAM7.0, z dwiema zmianami: przypi³owana blaszka-zapadka (przy obracaniu manetka stawia mniejszy opór, ale na tyle du¿y, ¿eby przypadkowo nie zmieniæ biegu) + lekkie odchudzenie.
Edit:
http://images49.fotosik.pl/112/fda43c7f152960bem.jpg http://images43.fotosik.pl/111/3f90992f23eff861m.jpg
Korba nadaje oryginalno¶ci :D Taka niepozorna...
¿ó³te gripy! ¿ó³te gripy! zó³te gripy..
O i moje ulubione oponki:D Faktycznie ¿ó³te gripy i by³oby fullyellow:D
Nie wiem czy do koñca ¿ó³te gripy ale ¿ó³to-czarne speedneedle to by tu pasowa³o.
Przepraszam, gripy dartmoora(s± inne ¿ó³te?) doda³y by ca³e 90g do wagi, có¿, jednak nie ¿ó³te gripy :(
http://images43.fotosik.pl/111/3f90992f23eff861m.jpg Fajny sprzêcik. Na autostradzie testujesz?
;)
Fajny sprzêcik. Na autostradzie testujesz?
;)
Nie chcieli wpu¶ciæ :)
Co do gripów - niestety ale akurat te mi bardzo pasuj± i zapewne ich nie zmieniê ;)
..zó³ta owijka szosowa? :]
Zrób to dla nas :P
Posad¼ chiñczyka na kierownicy:D ;)
Token-SIODLO TK9571 TYTANOWE/ZÓLTE Token Siode³ka MTB/szosa to tytanowe z ¿ó³tymi napisami fajnie by siê komponowa³o
mi osobi¶cie podoba sie bardzo rama. nie koniecznie ¿ó³ta, ale podoba mi siê. kupowa³es ja osobno czy mia³es na niej rower z³ozony?
..zó³ta owijka szosowa? :]
Owijkê kiedy¶ mia³em, ale szybko siê pozby³em - po prostu najbardziej pasuj± mi piankowe gripy i raczej siê to nie zmieni.
Jaka¶ niedoskona³o¶æ musi byæ - zawsze to kolejny powód do zmiany niektórych czê¶ci ;)
Siod³o siê zmieni w niedalekiej przysz³o¶ci, jeszcze nie wiem na jakie. Na razie testujê tyln± piastê i jeszcze nie wiem czy bêdê j± wymieniaæ.
Ramê kupowa³em osobno (tak jak wszystkie czê¶ci) - nawet jakbym kiedy¶ kupi³ gotowy rower to i tak bym go roz³o¿y³ i z³o¿y³ po swojemu :)
Jedyna wada tej ramy to stery, w Polsce niedostêpne (zintegrowane - bez misek, ³o¿yska 45*/45mm), ale sterów nie zmienia siê co sezon, wiêc to nie jest du¿y problem.
ale sterów nie zmienia siê co sezon, wiêc to nie jest du¿y problem.
No a mi w³a¶nie po sezonie pad³y ;/ a ze do FSA nie mo¿na dokupiæ samych ³o¿ysk teraz prze¿uce siê na Tioge bo u mnie w serwisie maj± potem same ³o¿yska do niej. Takze nie jest powiedziane ¿e stery s± nie¶miertelne, u mnie by³o bardzo dobrze a jak nagle z³apa³y lekki luz tak momentalnie siê on powiekszy³ do takiego ¿e siê je¼dzic nie da
Ramê kupowa³em osobno (tak jak wszystkie czê¶ci) - nawet jakbym kiedy¶ kupi³ gotowy rower to i tak bym go roz³o¿y³ i z³o¿y³ po swojemu :)
Jedyna wada tej ramy to stery, w Polsce niedostêpne (zintegrowane - bez misek, ³o¿yska 45*/45mm), ale sterów nie zmienia siê co sezon, wiêc to nie jest du¿y problem.
moge wiedzieæ ile zap³aci³es za rame?
moge wiedzieæ ile zap³aci³es za rame?
Niestety dok³adnie nie pamiêtam, okolice 500 (od razu dopiszê, ¿e nie by³a nowa).
podoba mi sie ta ramka, tylko ten tylni trójkat nie podoba mi siê, ale ponoc jest wiêksza sztywno¶æ.
co do sterów:
stery_ritchey_wcs_drop_in_45_45_zinegrowane_41_8stery_ritchey_wcs_carbon_drop_in_zinegrowane
podoba mi sie ta ramka, tylko ten tylni trójkat nie podoba mi siê, ale ponoc jest wiêksza sztywno¶æ.
co do sterów:
stery_ritchey_wcs_drop_in_45_45_zinegrowane_41_8
stery_ritchey_wcs_carbon_drop_in_zinegrowane
Je¶li ¶rednica osadzenia to ¶rednica ³o¿yska, to te Ritcheye s± za ma³e ;)
Piêkny, piêkny ;D gdyby to by³a fotka da³bym 11 ;)
Ja ju¿ jestem blisko dokoñczenia mojej Meridki..
Jeszcze tylko korby TRUVATIVA zamontuje i wio !! xD
kurde, nie ma to jak odkopac temat, zeby napisac cos sensownego :]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl