Warhammer
Witam,
Dream Bikes od 2005 roku oferuje miejskie rowery typu cruiser.
Do 2009 roku sprzedawali¶my proste, chiñskie cruisery. Jednocze¶nie ca³y czas trwa³y przygotowania produkcji zaawansowanych technicznie rowerów miejskich w Polsce.
W tym roku oferujemy 12 modeli rowerów miejskich, cruiser i na ostre ko³o.
Ten post dotyczy jednego z nich:
Dream Bikes Koza Relaks
ZAMIE¦CI£EM NOWE ZDJÊCIA, S¡ ONE DOSTÊPNE PONI¯EJ!
Cena za Koza Relaks One to: 1199 z³
Cena za Koza Relaks Three Torpedo to: 1499 z³
Cena za Koza Relaks Three Rollbrake to: 1899 z³
Cena za Koza Relaks Eight to: 2599 z³
WSZYSTKIE DOSTÊPNE Z KO£AMI 26" LUB 28".
Rowery oczywi¶cie mo¿na ju¿ zamawiaæ.
Wszystkie miejskie maszyny Dream Bikes s± dostêpne w trzech wersjach:
One: single speed,
w linii Relaks, hamulec torpedo,
w linii Strit, hamulce tarczowe
Three: trzybiegowe,
w linii Relaks trzybiegowa przerzutka wewnêtrzna SHIMANO NEXUS 3, hamulec torpedo lub hamulce rolkowe
w linii Strit trzybiegowa przerzutka wewnêtrzna SHIMANO NEXUS 3, HAMULCE TARCZOWE na wolnobiegu (ten typ napêdu oferujemy jako jedyni w Polsce)
Eight: o¶miobiegowe
w linii Relaks o¶miobiegowa przerzutka wewnêtrzna SHIMANO NEXUS 8, hamulce rolkowe
w linii Strit o¶miobiegowa przerzutka wewnêtrzna SHIMANO ALFINE 8, hamulce tarczowe
Dream Bikes Koza Relaks to komfortowy miejski rower wyposa¿ony w przerzutki, hamulce, b³otniki i o¶wietlnie, czyli wszystko co niezbêdne. Naszym celem by³o stworzenie prostej, funkcjonalnej i piêknej maszyny.
Zale¿a³o nam na po³±czeniu czystego designu i wyrafinowanych, sprawdzonych rozwi±zañ. Dlatego zastosowali¶my komplet komponentów Shimano Nexus. Dream Bikes Koza Relaks zbudowana jest na bazie produkowanych w Polsce ram i widelca, których wszystkie newralgiczne elementy zosta³y wyciête laserem lub przy u¿yciu obróbki CNC (w sumie 11 elementów).
Oto kilka szczegó³y budowy Dream Bikes Koza Relaks:
RAMA
Dream Bikes Koza wykonana w ca³o¶ci z najwy¿szej jako¶ci rur stalowych i
SIEDMIU ELEMENTÓW CIÊTYCH LASEREM. Frezowana i spawana przez fachowców z ponad dwudziestoletnim sta¿em w bran¿y rowerowej.
WIDELEC
Dream Bikes Koza wykonany z rur stalowych, wyposa¿ony w
SYGNOWANE HAKI CIÊTE LASEREM i PIER¦CIEÑ MOCUJ¡CY WYKONANY METOD¡ CNC.
KO£A
Zbudowane na bazie trójkomorowych obrêczy SAIKO, SZPRYCH O UNIKALNYM DWU LUB TRÓJKOLOROWYM MALOWANIU. Piast Joytech lub Shimano Nexus. Opony CST 26x1,9 CST 700x35c do wyboru.
KOMPONENTY
Napêd: Romet Alu, wk³ad suportu na ³o¿yskach maszynowych
Peda³y: Colony Fantastic Plastic Device
Kierownica: Dream Bikes Relaks
R±czki kierownicy: Colony lub Primo
Mostek: Zoom ciêty metod± CNC
Stery: 1 i 1/8" Neco (Relaks One, Relaks Three)
VP sto¿kowe A-head (Relaks Eight)
Siod³o: ABI
O¶wietlnie: Odblaski przód i ty³
Hamulce: Torpedo (Relaks One)
Shimano Rolkowe (Relaks Three, Relaks Eight)
B³otniki: Dream Bikes stalowe
Rowery powstaj± w Polsce, co daje nam mo¿liwo¶æ ci±g³ego modyfikowania oferowanych produktów (oczywi¶cie w granicach rozs±dku), dlatego proszê U¿ytkowników tego forum o pomoc w doprowadzeniu ich do perfekcji.
Jak widaæ po zastosowanych elementach staramy siê maksymalnie wykorzystywaæ potencja³ polskiego rynku, czêsto godz±c siê na wy¿sze koszty.
Wspieraj±c Dream Bikes równocze¶nie pomagasz podproducentom, podwykonawc± i nam. Wspieraj±c inne, niepolskie marki pomagasz wy³±cznie ich importerom.
Ceny rowerów Dream Bikes Koza Relaks One i Dream Bikes Koza Relaks Three nie przekrocz± 2000 z³otych.
Na innych postach znajdziesz informacje na temat pozosta³ych naszych produktów.
Dream Bikes Qzka Strit
Linia Strit to zwinne i stosunkowo lekkie maszyny miejskie wyposa¿one w przerzutki, hamulce tarczowe i lekkie b³otniki. Taka konfiguracja gwarantuje niezawodno¶æ, nisk± masê i porêczno¶æ.
Chcieli¶my by linia ramy nawi±zywa³a do klasycznych rowerów holenderskich. Zale¿a³o nam na tym by rowery linii Strit spe³ni³y oczekiwania osób chc±cych spokojnie siê przemieszczaæ, jak równie¿, tych którzy traktuj± miejsk± d¿unglê jak plac zabaw. W tym celu specjalnie dla Dream Bikes za po¶rednictwem polskiego przedstawicielstwa Shimano sprawdzili¶my piasty Shimano Nexus 3 z mocowanie Center Lock na hamulec tarczowy, które s± jednocze¶nie lekkie, niezawodne i estetyczne. Dream Bikes Qzka Strit zbudowana jest na bazie produkowanych w Polsce ram i widelca, których wszystkie newralgiczne elementy zosta³y wyciête laserem lub przy u¿yciu obróbki CNC (w sumie 10 elementów).
Oto kilka szczegó³y budowy Dream Bikes Qzka Strit:
RAMA
Dream Bikes Qzka wykonana w ca³o¶ci z najwy¿szej jako¶ci rur stalowych i
SZE¦CIU ELEMENTÓW CIÊTYCH LASEREM. Frezowana i spawana przez fachowców z ponad dwudziestoletnim sta¿em w bran¿y rowerowej.
WIDELEC
Dream Bikes Qzka wykonany z rur stalowych, wyposa¿ony w
SYGNOWANE HAKI CIÊTE LASEREM.
KO£A
Zbudowane na bazie trójkomorowych obrêczy SAIKO, SZPRYCH O UNIKALNYM DWU LUB TRÓJKOLOROWYM MALOWANIU. Piast Joytech lub Shimano Nexus. Opony CST 26x1,9 CST 700x35c do wyboru.
KOMPONENTY
Napêd: Romet Alu, wk³ad suportu na ³o¿yskach maszynowych
Peda³y: Colony Fantastic Plastic Device
Kierownica: Dream Bikes Strit
R±czki kierownicy: Colony lub Primo
Mostek: Zoom ciêty metod± CNC
Stery: 1 i 1/8" Neco (Strit One)
VP sto¿kowe A-head (Strit Three, Strit Eight)
Siod³o: ABI
O¶wietlnie: Odblaski przód i ty³
Hamulce: Tarczowe Tektro (Strit One, Strit Three, Strit Eight)
B³otniki i os³ona ³añcucha: Dream Bikes aluminiowe
Rowery powstaj± w Polsce, co daje nam mo¿liwo¶æ ci±g³ego modyfikowania oferowanych produktów (oczywi¶cie w granicach rozs±dku), dlatego proszê U¿ytkowników tego forum o pomoc w doprowadzeniu ich do perfekcji.
Jak widaæ po zastosowanych elementach staramy siê maksymalnie wykorzystywaæ potencja³ polskiego rynku, czêsto godz±c siê na wy¿sze koszty.
Wspieraj±c Dream Bikes równocze¶nie pomagasz podproducentom, podwykonawc± i nam. Wspieraj±c inne, niepolskie marki pomagasz wy³±cznie ich importerom.
Dream Bikes Koza Ostra
Linia Ostra to oczywi¶cie maszyny na Ostre Ko³o.
Ostre Ko³o nie jest wy³±cznie mod± ostatnich lat. Sam traktowa³em ten typ napêdu jako ekscentryczn± fanaberiê, dopóki nie spróbowa³em. Pan Mariusz Kowalski- mistrz ¶wiata amatorów i zwyciêzca Tour de Pologne, a jednocze¶nie w³a¶ciciel firmy produkuj±cej obrêcze Saiko powiedzia³ mi, ¿e bez Ostrego Ko³a nie by³oby sukcesów polskiego kolarstwa w latach 70-tych i 80-tych.
Jazda na ostrym daje poczucie maksymalnego z¿ycia z maszyn±.
Zale¿a³o nam na po³±czeniu stylu starych rowerów z pocz±tku wieku, odrobiny image'u klasycznych maszyn torowych z najnowocze¶niejszymi rozwi±zaniami gwarantuj±cymi niezawodno¶æ i wygodê.
Dream Bikes Koza Ostra to Fixie, który jednocze¶nie jest zwinny i wygodny. Dosi±d¼ go, a przekonasz siê czym jest OSTRA JAZDA,
Oto kilka szczegó³y budowy Dream Bikes Koza Ostra
RAMA
Dream Bikes Koza wykonana w ca³o¶ci z najwy¿szej jako¶ci rur stalowych i
SIEDMIU ELEMENTÓW CIÊTYCH LASEREM. Frezowana i spawana przez fachowców z ponad dwudziestoletnim sta¿em w bran¿y rowerowej.
WIDELEC
Dream Bikes Koza wykonany z rur stalowych, wyposa¿ony w
SYGNOWANE HAKI CIÊTE LASEREM ORAZ PIER¦CIEÑ MOCUJ¡CY WYKONANY METOD¡ CNC.
KO£A
Zbudowane na bazie trójkomorowych obrêczy SAIKO, SZPRYCH O UNIKALNYM TRÓJKOLOROWYM MALOWANIU i piast Novatec na Ostre Ko³o. Opony Vittoria 700x23c, CST 700x35c, GEAX Tatoo 26"x2,3" White Edition do wyboru.
KOMPONENTY
Napêd: Korba i wk³ad suportu Dartmoor
Peda³y: Primo Tenderizer
Kierownica: Zoom Alloy
R±czki kierownicy: Colony lub Primo
Mostek: Zoom ciêty metod± CNC
Stery: VP sto¿kowe A-head
Siod³o: ABI
O¶wietlnie: Odblaski przód i ty³
Hamulce: Przód Tektro Novela White
Rowery powstaj± w Polsce, co daje nam mo¿liwo¶æ ci±g³ego modyfikowania oferowanych produktów (oczywi¶cie w granicach rozs±dku), dlatego proszê U¿ytkowników tego forum o pomoc w doprowadzeniu ich do perfekcji.
Informacje na temat innych naszych produktów bêd± siê pojawiaæ w nowych postach.
Niecierpliwie czekam na Wasze sugestie i komentarze:)
Prowadzê niewielki portal rowerowy, w³a¶nie chcemy otworzyæ dzia³ sprzêtowy. Chêtnie we¼miemy do testów jaki¶ rower i napiszemy obiektywn± recenzjê (z tego co widzê tematem przewodnim rower w mie¶cie) :) No chyba, ¿e ten rodzaj promocji nie interesuje firmy Dream-bikes.
Koza Ostra wygl±da na ¿ywcem r¿niêt± z NS Analoga.
Co to znaczy "najwy¿szej jako¶ci rury stalowe"? Reynolds? Dedacciai? Tange? Czy mo¿e zwyk³y Hi-Ten?
Odno¶nie sugestii: flip-flop (2 ostre zêbatki albo 1 ostra 1 wolnobiegowa) by³by mile widziany.
Cena rowerka?
Patrz±c na wasz znak firmowy, ciê¿ko mi go nie skojarzyæ z colnago...
PODOBNY? :p
Koza Ostra wygl±da na ¿ywcem r¿niêt± z NS Analoga.
Mo¿e ten sam katalog? :D
Trudn cos mi powiedzieæ o tych rowerach bo to nie jest specjalnie moja dzia³ka.
Takie opinie moje co do ostrgo:
- nie macie ³adniejszych chwytek? wygladaja jak z poprzedniej epoki.
- peda³y wizualnie wydaja siê byæ za wielkie. Chetniej bym widzi³ jakie¶ ma³e metalowe. Ostry powinien byc rowerem lekkim i takie wra¿enie powinien spe³niæ :) a w³a¶nie te peda³y tak ci±¿± na nim.
c1ach: Chêtnie poddam jedn± z naszych maszyn testowi, trzeba by siê umówiæ- najlepiej spotkaæ. Porozmawiajmy o tym na priv.
mac_aaron: Koza Ostra jest prostym rowerem o klasycznej ramie, wiêc si³± rzeczy musi przypominaæ inne maszyny tego typu. my¶lê, ¿e kilka rzeczy odró¿nia j± od konkurencji- przede wszystkim (czego nie widaæ na obecnych zdjêciach) górna rura ramy unosi siê jak w rowerach torowych- co wed³ug mnie te¿ przypomina rowery z przed stu lat, poza tym haki tylnego ko³a ciête laserem, lutowane miedzi± z wbudowanymi napinaczami osi. Ju¿ niebawem bêdê dysponowa³ studyjnymi zdjêciami rowerów, wtedy wiêcej szczegó³ów bêdzie widoczne.
Rury to szwedzka stal hi-ten. Sporo testowa³em ramy na ostrym kole. S± one stosunkowo ciê¿kie, ale dziêki temu naprawde wytrzyma³e.
Piasta novatec to flip flop wiêc oczywi¶cie dostarczamy j± z dwoma rozmiarami zêbatek.
Wolnobiegu nie dodajemy poniewa¿ nie ma mo¿liwo¶ci monta¿u hamulca w chwili obecnej (ze wzglêdu na to, ¿e malujemy obrêcze nie oferujemy innych hamulców ni¿ rolkowe i tarczowe). Dopiero pracujemy nad mocowanie hamulca tarczowego do piasty na ostre ko³o.
Ceny podam w przysz³ym tygodniu, na razie mogê powiedzieæ, ¿e Koza Ostra kosztuje poni¿ej dwóch tysiêcy.
nevermind: znak firmowy to czterolistna koniczynka, szczerze mówi±c Twoje skojarzenie z colnago du¿o bardziej mi siê podoba, ni¿ np z kwiatkiem albo nie daj Bo¿e z PSL (a to te¿ ju¿ s³ysza³em..)
randy-rockstiff: NS produkuje ramy na Taiwanie, my w Polsce, wiêc raczej nie ma szansy by te dwie konstrukcje mia³y cokolwiek wspólnego.
clavidus
chwyty zak³adamy bmxowe- poniewa¿ takie s± dostêpne w szerokiej palecie barw i s± dobrej jako¶ci. Faktem jest, ¿e do niektórych modeli przyda³oby siê co¶ delikatniejszego, pomy¶lê nad tym.
Peda³y to równie¿ bmxowy element, mamy równie¿ do dyspozycji zdecydowanie delikatniejsze firmy colony i chyba rzeczywi¶cie do ostego ko³a lepiej je bêdzie montowaæ.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl