Warhammer
witam wszystkich na forum i pytanie jak w temacie:
Czy przy moich przebiegach ok 500-600km na miesi±c czysto rekreacyjnie (do pracy, na piwko trochê po górkach) jest sens inwestowaæ w XT. Po 3 sezonach zaje¼dzi³em oryginalny napêd w moim rowerku i chcê go zmieniæ na co¶ lepszego. Czy LX bêdzie du¿o mniej trwa³y od XT? Na odchudzaniu roweru mi w ogóle nie zale¿y interesuje mnie wasze zdanie na temat stosunku jako¶ci do ceny? Jest sens pchaæ siê w XT przy moim trybie rowerowania?
je¿eli nie zale¿y ci na tych paru gramach to raczej nie ma sensu...
mam wiêcej do zrzucenia ni¿ wa¿y mój ca³y rower wiêc te parê gram nie ma dla mnie ¿adnego znaczenia :)- thx za odp
ja bym bra³ lx bo xt to ju¿ w sumie najwy¿sza pó³ka
ja bym bra³ lx bo xt to ju¿ w sumie najwy¿sza pó³ka
:confused: -najwyzsza polka dla Ciebie dodaj :)
Tez uwazam ,ze LX styknie jak nie idzie o wage.
najwy¿sza pó³ka dla przeciêtnych zwyk³ych rowerzystów :P wiadomo mo¿na ³adowaæ po 5 kafli w przerzutki ale po co ?
(...)
G³ówn± ró¿nic± miêdzy LX a XT to g³ównie niewielkie ró¿nice w wadze, ew. materia³y koronek mog± byæ inne (stal/aluminium). Rozumiem, ¿e chodzi o komplet korba + suport + ³añcuch + kaseta?
Magia Shimano dzia³a :) A czemu by nie spróbowaæ napêdu SRAM? x.7/x.5 kombinowanego z korbami LX ?
Magia Shimano dzia³a :) A czemu by nie spróbowaæ napêdu SRAM? x.7/x.5 kombinowanego z korbami LX ?
Niestety dzia³a - zaproponowa³bym korbê Truvativa, ale skoro jest zaznaczone ¿e LX albo XT to domy¶lam siê, ¿e musi byæ Shimano ;)
Jak dasz z ty³u SRAMa to i manetki (albo tylko t± od ty³u) trzeba zmieniæ.
Ja do czego¶ takiego bra³bym LX-a, Jedyna ró¿nica to zastosowane materia³y i waga. No i oczywi¶cie cena.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl