Warhammer
Witam.Mam nadziejê, ¿e co¶ podpowiecie, bo trudno mi siê zdecydowaæ. Waham siê miêdzy dwoma rowerami:
giant x-sport 3.0 (lub ni¿szy model 4.0)
http://www.giant-bicycles.com/pl-PL/...yle/829/28352/merida crossway tfs 100-d
http://bikeserwis.pl/?p=productsMore...sway-tfs-100-dWizualnie bardziej podoba mi siê merida, ale nie bardzo orientuje siê w tych wszystkich technicznych sprawach i nie wiem czy giant, z jakiego¶ powodu nie by³ by lepszy.
Giant wypada ciekawiej. Mocniejsze przerzutki, lepszy widelec, opony bardziej na szose. Merida ma zbêdne tarczówki. Ja bym bram Gianta
popieram :)
krótko i rzeczowo:) dziêki za pomoc w podjêciu decyzji :)
miêdzy tymi dwoma raczej giant tarczówki w crossie s± raczej zbêdne ale jakbym ja mia³ kupowac crossa w tym przedziale cenowym to kupi³bym meride tfs 200 co jak co ale jednak ramka tfs to juz wysoki poziom
Osobi¶cie wybra³bym Meridê. Jedna z najlepszych ram w bran¿y, je¶li nie najlepsza. Metoda produkcji i materia³ów pozostawia konkurencjê daleko w tyle.
Czy tarczówki s± zbêdne? Spiera³bym siê z tym stwierdzeniem. Tak czy siak, za kilka lat wszystkie rowery tego typu bêd± mia³y tarczówki :)
Zawsze mo¿na i¶æ w wersjê 100V lub 200V bez tarcz.
Czy tarczówki s± zbêdne? Spiera³bym siê z tym stwierdzeniem.Tak czy siak, za kilka lat wszystkie rowery tego typu bêd± mia³y tarczówki :)
ja bym taki pewien nie by³ ;) tarczówki juz trochê istniej±, a mimo to V-breaki maj± siê dobrze. Inna sprawa, ¿e tarczówki mog± pokazaæ swoj± klasê w warunkach, do których rower crossowy siê nie nadaje.
Co do ramy: Giant to te¿ solidna firma, a w rowerach crossowych rama poddawana jest mniejszym obci±¿eniom, dziêki czemu ramy crossowe nie musz± byæ produkowane w super technologiach tak jak ramy do DH przyk³adowo.
Poza tym ró¿nica miêdzy Deore a Acera jest ju¿ znacz±ca.
Przy d³u¿szych wycieczkach, a do takich stworzony jest cross, odczuwalny bêdzie brak blokady skoku w amortyzatorze.
Ja osobi¶cie nie mia³bym w±tpliwo¶ci co do wyboru roweru ;)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl