Warhammer
FOCUS FAT BOY 2008
Waga
12.50 kg
Rama
6061 Alloy Sport Frame
Widelec
Rock Shox Reba SL PopLock 2009
Stery
Concept SL
Przerzutka (ty³)
Shimano XT Shadow
Przerzutka (przód)
Shimano Deore
Klamkomanetki
Shimano Deore XT Dual Control
ST-M775
Hamulce
Shimano Deore XT
BR-M775
Korbowód
Shimano Deore SLX
FC-M660
Kierownica
Tioga Factory Taskforce DL2001 680mm
Gripy
PRO Ergonomic 130mm
Mostek
Concept SL
Peda³y
Shimano PD-M520
Sztyca
Concept SL Aluminium
Siod³o
Fizik Rondine
Piasta (Przód)
Shimano HB-M475
Piasta (Ty³)
Shimano HB-M475
£añcuch
Shimano Deore XT
Kaseta
Shimano Deore CS HG-50-9
Szprychy
Stainless Black
Obrêcze
Alex Rims DP17 Disc
Opony
Maxxis Wormdrive 1,95 zwijane
Licznik
Sigma Sport BC 1106 DTS
Fotki wkrótce! :p
Kolejny Focus na forum prosimy o fotki
Chyba mi siê spodoba:D Dobra konfiguracja:)
cieszê siê, ¿e German Boy siê wstêpnie spodoba³ (przynajmniej na razie jego konfiguracja) :D
zgodnie z obietnic± wklejam kilka zdjêc zrobionych na szybko w drodze do pracy
Bardzo ³adny sprzêt;) Nie wola³e¶ daæ do niego bia³ej Reby i kilku innych bia³ych czê¶ci? Widaæ, ¿e z³o¿ony z g³ow±:)
zastanawia³em siê oczywi¶cie nad bia³±, ale finalnie poszed³em jednak w czarn± kontrastuj±c± z reszt±, a przez to lepiej widoczn± :) poza tym oryginalnie w tym bajku mia³em ju¿ czarnego RS i przyzwyczai³em siê do takiej kolorystyki
reasumuj±c mnie siê podoba :D
No i dobrze, bo to Twój rower :D
jedno jest pewne - na pewno nie poprzestanê na takiej konfiguracji ;)
w tym sezonie raczej nie bêdê ju¿ nic miesza³, ale w przysz³ym na pierwszy ogien id± ko³a, a dok³adnie obrêcze i piasty; nie wiem jeszcze w jakim kierunku pójdê... co¶ siê pewnie w miêdzyczasie urodzi :)
w najbli¿szym czasie chcia³bym dokonaæ jeszcze jednego konkretnego upgrade'u mojego focusa, mianowicie przymierzam siê do wymiany kó³, bo w tych fabrycznych, delikatnie rzecz ujmuj±c, co¶ mi nie pasuje i w tej chwili lekko odstaj± od ca³o¶ci... no chyba ¿e siê mylê :)
czy mogliby¶cie pomóc w ocenie sytuacji / wyborze czego¶ odpowiedniego?
nie chodzi mi tyle o lajtowanie bajka co o poprawê komfortu jazdy
ostatnie zmiany w moim bajku...
1. tarcze zmienione na nowe XT
2. ko³a zmienione na DT Swiss XR 4.1D na piastach Onyx ze szprychami DT Competition
3. kaseta Sram PG-990 II 11-32
teraz w zasadzie z Fosusa to zosta³a ju¿ tylko... rama ;)
Nom jest Flota :D
Ale ten podnó¿ek fuj
niestety podnó¿ek to jedyna rzecz jakiej siê nie moge pozbyæ... nale¿ê do tych, którzy nie maj± serca k³a¶æ rower na glebie lub ko³o w stojak... mo¿e siê jeszcze przemogê ale na razie widac jeszcze nie dojrza³em :)
focus custom na krótkiej wyprawie w góry
po ostatniej wyprawie w góry stwierdzam, ¿e nie jestem do koñca zadowolony z mojego kokpitu, a w szcezgólno¶ci z kierownicy... moim zdaniem jest za szeroka (660mm) i powinna byc chyba jednak prosta
co o tym s±dzicie? mo¿e jakie¶ sugestie?
To jest kwestia indywidualna i je¶li czujesz, ¿e bêdzie lepiej z prost±, zmieñ. Mi siê lepiej je¼dzi z prost± 580mm (kiedy¶ by³a giêta 600mm), ale powtarzam, ¿e ka¿dy ma w³asne preferencje i powinien ich s³uchaæ.
I pamiêtaj, ¿e ¿eby zachowaæ podobny poziom sterowno¶ci przy zmianie na krótsz± prost± kierownicê, powiniene¶ kupiæ trochê d³u¿szy mostek - inaczej rower bêdzie nerwowy.
Pozdrawiam :)
I pamiêtaj, ¿e ¿eby zachowaæ podobny poziom sterowno¶ci przy zmianie na krótsz± prost± kierownicê, powiniene¶ kupiæ trochê d³u¿szy mostek - inaczej rower bêdzie nerwowy.
Pozdrawiam :)
hm, z tym d³u¿szym mostkiem to mi zabi³e¶ klina, bo prawdê mówi±c mysla³em, ¿eby go skróciæ... mia³em na celu podniesienie nieco sylwetki
poza tym patrz±c z góry na kierownicê w tej chwili znajduje siê ona znacznie przed przedni± piast±, a czyta³em gdzie¶ na forum, ¿e do XC rzut kierownicy powinien mniej wiêcej pokrywac siê z przedni± piast± przy optymalnej pozycji... no chyba ¿e siê mylê?
Chyba po raz pierwszy widzê stopkê w rowerze na takim osprzêcie ;)
Ale skoro tak jest wygodnie, czemu nie ;)
Mike, ja mam mostek 20mm teraz i kierê 580mm powiem wprost, rower jest troche bardziej nerwowy, ale poprzednio jak dla mnie by³ za bardzo "ospa³y". Tyle ¿e u mnie wsadzi³em mostek 10cm krótszy,a ró¿nica jest do¶æ ma³a, zw³aszcza po 50km. Podniesienie sylwetki bierz giêt± kierê- w XC zrobi³a siê moda na proste kierownice bo lepiej wygl±daj± i s± nieco l¿ejsze, pieprzyæ to krêgos³up i wygoda wa¿niejsze, a zmiana kiery nawet na tak± z lekkim wzniosem poprawi sylwetkê bardziej ni¿ mostek, sporo siê bawi³em z ustawieniami mostka/kierownicy/amora/siod³a siod³o poprawi wygode ale na pewno nie sylwetkê, najbardziej poprawi sylwetkê i wygodê amortyzator zmieni³em z 80 na 120mm niebo a ziemia, nawet jak go opuszczê na 90mm strasznie mi siê je¼dzi zaczynaj± nadgarstki boleæ...
Rower jest dla Ciebie a nie Ty Dla roweru.
Pozdrawiam.
teraz mam giêt± kierê o lekkim wznosie, ale jej problem w moim przypadku to chyba d³ugo¶æ... powiem szczerze, ¿e da³em siê namówiæ na tak± d³ugo¶æ (660mm) w serwisie, bo podobno czucie mia³o byc lepsze... mo¿e i by³oby gdyby moje wymiary, a dok³adnie wzrost i d³ugo¶c ramion by³y wiêksze ;) dla u¶ci¶lenia mierzê 168cm i wa¿e 68kg
to pytanie co teraz bêdzie dla mnie lepsze - daej giêtka kierownica (o jakim wznosie?) ale krótsza (580-600mm) czy jednak prosta (580-600mm)?
co do podpórki to chyba jednak ulegnê sugestiom i spróbujê zdj±æ... wygoda wygod± (w tym wypadku subiektywna i bardziej wynikaj±ca z przyzwyczajenia), ale sam widzê ¿e image bajka mocno cierpi ;D
Co do Kierownicy, niby zawsze mo¿na wzi±æ narzêdzia i j± skróciæ, Niby nie wszystkie kierownice na to pozwalaj±, ale "zwyk³e" alu nie powinny mieæ problemów z tym. Czy giêta czy prosta zale¿y od Ciebie, na giêtej bêdziesz bardziej wyprostowany.
Ja stopki nie mam, po wszystkich moich notorycznych glebach rower jest na tyle poobijany zenie zrobi mi ani jemu ró¿nicy czy le¿y czy stoi ;)
a s±dzisz, ¿e 660mm to dla mnie ok czy zdecydowanie za du¿o?
ja tego nie moge stwierdzic, im szersza kiera tym lepsze panowanie nad rowerem, wiec zale¿y jak je¼dzisz, zale¿y jak Ci wygodnie. Ja niebawem zmieniam na cos szerszego kierê, co najmniej co¶ oko³o 700mm a mam 180cm wzrostu no ale jestem tez do¶æ szeroki w barkach.
Wszystko zale¿y od Ciebie, sporo musia³em eksperymentowaæ z kokpitem ¿eby doj¶æ do tego czego mi potrzeba.
w sumie to mo¿e rzeczywi¶cie przesadzam... nie lubiê zmieniaæ nic na si³ê i nie chcê niepotrzebnie wydawaæ kasy na eksperymenty... reasumuj±c poje¿d¿ê do koñca sezonu na tym co mam i zobaczê czy bêdzie lepiej czy gorzej (mam tak± kierê pierwszy sezon)... no i postaram siê pozbyæ podpórki hehe
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl