Warhammer
czy s± produkowane wsporniki na AHEAD o rozmiarze rury sterowej na 1" bo obecnie mam wspornik rególowany mocowany na imbus od ¶rodka tylko ¿e jego masa 474g jest "troszkê" spora a przy reduktorze z 1" na 1i 1/8 to on sam wa¿y jakie¶ 220 gram co te¿ jest niezbyt zadawalaj±ce czy kto¶ co¶ poradzi??
1. Skoro masz wspornik wpustowy to znaczy ze masz stery na gwint ... czyli bez wymiany rury sterowej na a-head raczej kiepsko
..ALE..
Istnieja adaprety sterowek gwintowanych ( tradycyjne stery ) na wsporniki a-head... Nie jest to drogie a zasada dzialania jest taka jak przy wsporniku wpustowym; Wkrecasz adapter .. a na adapter wspornik a-head jaki juz sobie wymazysz;
2. Tak sa wsporniki na a-head 1" ... ale ciezko to dostac a jak juz sie trafi to do szosowki
3. Gdy masz rure sterowa a-head 1" to, kupuje sie normalny mostek na 1 i1/8 i przejsciowke ( taki zagiety kawal blaszki za 10pln ) i wszystko dziala jak trza
...i chyba ostatnia kwestia ..dosc wazna ... redukcja to proces zmniejszania ... wiec nie da sie zredukowac 1" na 1 i 1/8" ...
Dziêki bardzo a móg³ bym prosiæ o jalie¶ linki najlepiej na allegro z poszczególnymi elementami (blaszka i mostek 1") bo reduktory ju¿ znalaz³em z góry dziêki
rower ten w³a¶nie ma byæ na szosê dlatego zale¿y mi by nie by³ za ciê¿ki
S± aheady na i cal:) mam w moim rowerze...
a czy móg³ by¶ podaæ nazwê mostka ewentualnie jakiego¶ zamiennika. By³ bym wdziêczny
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalwayshope.xlx.pl